niedziela, 1 grudnia 2013

Ala spaghetti otrębowe z kurczakiem

Obiad , Obiad .... co by tu ?
A może spaghetti takie jak robi babcia , nie. A może z własnoręcznie robionym makaronem otrębowym, takie jakie widziałam wczoraj na jednym z blogów hym.... ;) tylko że nie mam mięsa mielonego, e tam przecież nie musi być mielone coś się wykąbinuję !



Autorka przepisu napisała że dzięki tej potrawie nasze kubki smakowe *-* doznają wstrząsu i się nie myliła , To było cudowne, chociaż to imitacje prawdziwego spaghetti smakowała mi bardziej niż orginalna  !!!     Naprawdę warto wypróbować ten przepis ;)





Przepis:
-Dokładnie tak jak tu tylko że ja dodałam zwykłe mięso z kurczaka pokrojone w kostkę



Nie wiem dlaczego ale od momentu kiedy nauczyłąm sie mówić mówię spagetki hehe i nie umiem inaczej ;) Pamiętam też że jak byłam mała mówiłam lejeń na jelenia heh .. a wy ? też przekręcaliscie jakieś słowa albo dalej nie możecie ich wymówić 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)