poniedziałek, 2 grudnia 2013

Moja wersja omleta

 No bo przecież z otrąb to się da zrobić  chyba wszystko , a przy okazji  wychodzi o wiele zdrowiej, a smak potrafi mile <3 popieścić nasze kubki smakowe o i to jak , a wręcz wywołać eksplozję smakową ;)

Oto moja wersja omleta :)

Otrębowy omlet z pistacjami, awokado, serkiem i cynamonem







 Wartość energetyczna:/sma omlet ok 188kcal/
      / ze zdjęcia ok 313kcal/


 Składniki:
  •  1 jajko,
  • 7-8 łyżek mleka,
  • cukier/słodzik (u mnie 7 tabletek słodziku),
  • łyżeczka masła (u mnie rama z jogurtem),
  • 3 łyżki zmielonych otrąb dowolnych (u mnie żytnie)
  •  dodatkowa do ciasta można dodać owoce;)

Przygotowanie:
 W miseczce miksujemy mielone otręby wraz z mielonymi otrębami, mlekiem, słodzikiem  i (żółtkiem) jajka .Białko ubijamy na sztywną pianę żeby było łatwiej dodałam szczyptę soli, następnie dodajemy do masy delikatnie mieszając.Połowę masła rozpuszczamy na dobrze rozgrzanej patelni i wylewamy naszą masę omletową. Smażymy aż do pojawienia się pęcherzyków. Następnie ściągamy omlet na talerz, a na patelni rozpuszczamy resztę masła. Przewracamy omleta i smażymy z drugiej strony.
Wykładamy na talerz i  artystycznie rozrywamy naszego omleta widelcem. podajemy z czym lubimy ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)