piątek, 21 lutego 2014

Naleśniory z kaszy manny

Za długo się za nie zabierałam(!!!). Nie wiem ja Wam ale mi kaszka manna kojarzy się z dzieciństwem pamiętam że zawsze mogłam liczyć na nią u babci.Ale nie tylko ostatnimi czasy był to mój jedyny posiłek w ciągu dnia oprócz mini wafelka ryżowego....

No co można jeszcze zrobić z kaszki manny ?

 A może tak naleśniki ...
Naleśniki z kaszy manny z kiwi i kremem z (bardzo) dojrzałego banana i naturalnego kakao



Są idealne (!)Nie rwa się
(coś dla początkujących naleśnikowanie;),elastyczne,delikatne, smaczne i sycące. Orginalny przepisz z tond .I odkryłam nowe smakowe połączenie banan,kiwi czekolada


wartość energetyczna same naleśniki bez nadzienia

Przepis na Naleśniki z kaszy manny
(1 porcja-2 duże naleśniki)
  • 1 jajko,
  • 4 łyżki kaszy manny,
  • 1/3 szklanki mleka (u mnie sojowe kokosowe zakupione w angielskim TESCO) lub więcej.

Wykonanie

Wieczorem roztrzepujemy mikserem jajko i mieszamy z mlekiem. Na koniec dodajemy mannę i ponownie mieszamy. Odstawiamy na noc do lodówki a rankiem wystarczy jeszcze raz przemieszać i smażyć na patelni z odrobiną tłuszczu ja nie dodawałam żadnego bo ma patelnię do naleśników (prezent od mamusi;). Do ciasta można  dodać aromat :)
Podałam z kiwi i kremem z banana i naturalny kakao przepis banalny bardzo dojrzałego banana zmiksowałam z łyżką kakao naturalnego ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)