czwartek, 20 lutego 2014

Syzbkie Placuszki na Obiad lub Kolację

Bo chyba( nie można) nie podzielić się takim szybkim i zdrowym pomysłem na obiad :D 
Wpadłam no te placuszki na tym blogu bardzo mi się spodobały więc po powrocie ze szkoły (z pustym brzuchem)postanowiłam je sobie przyrządzić zmieniłam trochę składniki pod siebie i możliwości mojej lodówki heh ;) A teraz dziele się z wami !!!


Placuszki z tuńczyka z warzywami na patelnię i jogurtowym sosem czosnkowym


wartość energetyczna porcji ok 4-3 placuszki.


Przepis na placuszki z tuńczyka (2 porcja 7-8 kotlecików)
  • puszka tuńczyka rozdrobnionego (w wodzie lub sosie własnym),
  • 1 jajko,
  • pieprz,
  • sól,
  • łyżka mąki (u mnie zmielone płatki owiane),
  • trochę ketchupu*  w przypadku jeżeli tuńczyk jest z wody.
Na sos:
  • jogurt naturalny,
  • czosnek świeży lub w proszku,
  • przyprawy (u mnie papryka,sól,pieprz).
wszystko wymieszaj o mamy gotowy sos do polania warzyw i placuszków.
 
Przygotowanie placuszków:

Jajko roztrzep widelcem i dodaj resztę składników w placuszki.
Smażymy na małym ogniu na oliwie lub bez (u mnie bez) zależy od patelni ;). 
Podałam z warzywami na patelnię i polałam sosem ale to już od was zależy z czym podacie SMACZNEGO!!! Rzeby danie był bardziej sycące choć jak dla mnie i tak było można podać jeszcze makaron pełnoziarnisty lub ryż albo nawet ziemniaczki  wszystko zdrowe (!!!) :)


Świetny zestaw na wynos wtedy polecam bardzo gęsty jogurt naturalny na sos albo najlepiej grecki ;)Wtedy nic nam się nie rozleję .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)