poniedziałek, 8 grudnia 2014

Lasange ze szpinakiem i wędliną sojową / POLSOJA

 Jak wcześniej wspomniałam wróciłam i mam dla was coś smacznego. Chyb każdy z nas jadł kiedyś tradycyjna lasange. A ja z mamą wymyśliłyśmy podrasowaną wersję. Dorzuciłyśmy tam między innymi  szpinak, wędlinę sojową oraz ricottą co może trochę dziwić.
 Przepis:
(bardziej no oko)
  •  ok. 300 gr szpinaku
  • ok. 200 gr 
  •  wędlina sojowa(polsoja)
  • kukurydza z puszki
  • ricotty
  • trochę fety 
  • ser żółty
  • pietrucha
  • zeszklona cebula
  • czosnek
  • papryczka chili (mały kawałek lepiej nie przesadzać)
  • makaron do lasange( ilość zależy od formy do pieczenia)
  • koncentrat (domowy z pomidorów od babci :))
  • sos pomidorowo paprykowy (nie pamiętam receptury)
  • przyprawy
Przygotowanie:
Zeszklić cebule, dodać czosnek, szpinak,wędlinę sojową i chwile dusić. Następnie dodać ricotty,fety, żółtego sera,kukutydzę oraz przyprawy i papryczkę chili. Pózniej zrobić oraz w tym czasie podgotować przez ok. 3 min. płaty makaronu. Gdy wszystkie składniki będą gotowe na spód sos póżnej makaron szpinak i tak dalej a na sama górę sos, starty ser i pietruchę. SMACZNEGO !


4 komentarze:

  1. Której wędliny sojowej użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przepraszam że nie podałam użyłam o smaku drobiowym ;)

      Usuń
    2. oj, lubię te wędliny :)

      Usuń
  2. super przepis. musisz podpmomowag go na www.dompelenpomyslow.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)