środa, 16 lipca 2014

Serdeczny serniczek i koszmar.

Dzisiejsze śniadanko całkowicie ściągnięte od Izabeli
 A co do koszmaru to mój sen był dziś tym koszmarem, nie będę was zanudzać więc przejdę od razu do sedna ..... śniło mi się że mojego psa zabiła mewa(tak wiem chore ;3) na moich oczach, a ja nie mogłam mu pomóc, a potem ktoś wrzucił go do basenu i nie mogłam go wyciągnąć, a gdy się obudziłam zaczęłam krzyczeć AKAMARU, AKI !!!!!!!! na szczęście mój pies przybiegł do mnie i jak zwykle zaczął się łasić, jak ja go kocham <3 ;)
pieczony twarogowo-jogurtowy, *śmietankowo-borówkowy serniczek+jagody i borówki ;)
* na budyniu śmietankowym





5 komentarzy:

  1. jak pysznie się prezentuje *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm.... to wygląda tak pysznie, że aż chce się wejść w monitor i zjeść:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)