sobota, 29 marca 2014

Naleśniki Elvisa

Co za power co za moc!!! Oj Elvis wiedział co dobre ;D Zmieniłam trochę jego mieszankę: chleb zamienił się w naleśniki a zamiast szynki czy boczku dodałam kurczaka ?! No i co, no i wyszło genialnie !!!
  • kurczak
  • masło orzechowe 
  • banan
  • naleśnik
  • Zapamiętaj to połączenie ;), warto !!!
    Mam tyle energii że zaraz żegnam balkon i wyruszam w drogę ;D.
    wartość energetyczna same naleśniki


     Przepis 
     (1 porcja)
     na naleśniki:
    • 4 łyżki  mąki pełnoziarnistej pszennej
    • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
    • jajko
    • 1/2 szklanki mleka (u mnie 0,5%)
    • ulubione przyprawy (u mnie zioła włoskie,chili,przyprawa do sałatek i warzyw,papryka słodka)
    nadzienie:
    • masło orzechowe
    • pół banana lub więcej
    • ulubiona szynka, mięso lub kiełbasa (u mnie kiełbasa100% kurczaka)

    Przygotowanie:
    Mieszamy wszystkie składniki na ciasto naleśnikowe, odstawiamy na około 10-15 minut.Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni (najlepiej sprawdzi się naleśnikowa;)), z obu stron aż naleśniki zaczną się charakterystycznie 'odklejać' od patelni.
    Układamy naleśnik na talerzu, smarujemy masłem orzechowym na to kładziemy plasterki banana i naszą ulubiną szynkę lub kiełbasę pokrojoną również w plasterki albo kosteczkę.Na to kładziemy drugiego naleśnika i jeszcze raz na pół tak jak na zdj.Rozgrzewamy opiekacz z wkładkami do grilowania lub na gofry i opiekamy na złoty kolor;)
     

     








    piknik przed balkonem na kocyku









2 komentarze:

  1. Co za połączenie.....hehe chodź mogę je sobie wyobrazić :D Może kiedyś się spróbuję :) Nie powiem ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)