niedziela, 13 lipca 2014

Wegański poranek

Kolejny poranek w stylu Boże to już ta godziny ....

O tej godzinie raczej nie chcę mi się zbytnio kombinować z śniadaniem, więc sięgnęłam po to co miałam pod ręką i wyszły wegańskie "tosty francuskie" Wystarczy dobrze namoczyć pieczywo w mleku i smażymy :)
Wegańskie,Orzechowe* tosty francuskie z domowym dżemem truskawkowym,borówkami,czereśniami i orzechami laskowymi
 *Na napoju orzechowym Alpro (klik)



Wczoraj ponownie wybraliśmy się na promenadę, w Ustce pojawiła się nowa budka z jogurtami mrożonymi, więc chciałam spróbować, muszę przyznać że się nie zawiodłam ;) Jadłam lepsze ale i tak są bardzo dobre, Polecam :)A potem fajerwerki, no i poszłam spać o 3:00 hehe :D

A jeżeli ktoś lubi lody, najlepsze lady w Ustce są w Górze lodowej !!!!! wiecej info. na stronie (klik)

4 komentarze:

  1. wygląda smacznie, a tam w niedziele można sobie rano poleniuchować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki chleb tostowy kupujesz? czytwoja waga jest juz w normie, bo widziałam ze zmagasz sie z zaburzeniami odzywiania? ile kcal mniej wiecej jesz dziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuje chleba tostowego to bułka grahamka, a na resztę pytań nie odpowiem bo nie wiem kim jesteś

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)