niedziela, 29 czerwca 2014

Brzydkie ale pyszne ;)

Czasami tak bywa że to co jemy nie wygląda za ciekawie, ale zazwyczaj wtedy jest to tak smaczne że rekompensuje swój wygląd ;)
Ciasteczkowy krem śniadaniowy

Przepis
 (od Roksanki)
   (1 porcja)
  • 40 gr płatków kukurydzianych (u mnie 20 gr.owsianych i 20 kukurydzianych pełnoziarnistych),
  • 80 gr.jogurtu (u mnie serek homo 0 %),
  • 180 ml. mleka (u mnie 1,5 %),
  • 1/4 łyżeczki aromatu waniliowego (nie miałam więc użyłam migdałowego),
  • miód/cukier/słodzik do smaku,
  • szczypta soli,
  • garść czekoladowych kropelek/posiekanej czekolady/rodzynek/orzechów itp.
  • opcjonalnie: łyżka masła orzechowego, rozgnieciony banan, łyżka nutelli, kremu krówkowego, dżemu... ;)( u mnie pół łyżeczki masła orzechowego i pół kremu czekoladowego,kilka truskawek,garść jagódek i kawałek banana. 

 Zmiksuj w blenderze wszystkie składniki poza czekoladowymi kropelkami (czekoladą, rodzynkami itp.),
aż konsystencja będzie odpowiednio gęsta. Wmieszaj czekoladę, rodzynki lub ulubione dodatki. 
Odstaw do lodówki najlepiej na całą noc ;)

2 komentarze:

  1. kremy to ja uwielbiam!
    taki ciasteczkowy na pewno zrobię! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam !!!można kombinować z tym kremem na wszystkie sposoby i tworzyć coraz to nowe smaki ;)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)