poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wakacje / zostane wegetarianką ?

 HEJ!! WAKACJE .... tak to już ;) Truskawki, malinki,czereśnie,wiśnie,jagódki,brzoskwinki,
szczypiorek,rzodkiewka,sałata,koper,rabarbar,kalarepa No po prostu owocowo warzywny raj ;)No i w końcu można spokojnie poczytać książkę przy kubku herbaty,porysować chodzić z psem nie wiadomo gdzie byle by się nie zgubić ;) pojechać do babci i wracać do domu o północy po prostu kocham wakacje pewnie jak wielu z was, choć nie dla każdego jest to czas błogiego wypoczynku.



Po długim przemyśleniu chciałabym zostać wegetarianką nie chcę więcej krzywdzić zwierząt. Ale na razie z ryb i owoców morza nie zrezygnuje bo w sumie oprócz tego i drobiu mięsa nie jadam, myślę że będzie dobrze ;)Boję się tylko trochę jak zareaguje Mama, jeszcze dziś chcę jej o tym powiedzieć .....


truskawkowa kaszka manna z ricottą i ubitym białkiem , domowym PB,słonecznikiem,orzechami brazylijskimi,winogronem i truskawkami ;)


9 komentarzy:

  1. Średni pomysl dla kogo kto jest w okresie dorastania, ma niedobory bialka wynikające z anoreksji i niedozywienia i potrzebuje protein do wzrostu i budowy miesni i koscca na cale przyszle zycie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już komentujesz to może chociaż się podpisz, nie rezygnuje całkowicie z mięsa zwierzęcego będę jeść ryby.

      Usuń
  2. niedobory białka na diecie wegetariańskiej są już dość dawno temu obalonym mitem - to tak zwane przebiałczenie jest przyczyną wielu dolegliwości zdrowotnych. Więc powyższy zarzut całkowicie nietrafiony..
    trzymam kciuki i życzę powodzenia :) wegetarianizm to wspaniała przygoda i otwarcie się na wiele możliwości. Nie wspominając o pokoju ducha, jaki odczuwa się będąc wśród zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za miłe słowa i trochę prawdy której niestety nie każdy jest w stanie przyjąć do świadomości, chyba każdy powinien obejrzeć sobie jak torturuje się zwierzęta które pózniej trafiają na nasz stół!!! jeszcze raz bardzo dziękuje ;) :) :D!!!!!!!

      Usuń
    2. ryby tez sie torturuje i dusi, nie zabija sie ich wbrew pozorom humanitarnie...

      Usuń
    3. Komentujesz ale Mogła/Mógł byś się podpisać masz racje ale nie wszystko da się przeskoczyć od razu powiedziałam że na razie będę jeść ryby ale nie wiem jak będzie w przyszłości.

      Usuń
    4. podpisanie sie nic tu nie da bo i tak sie nie znamy ale fakty sa jakie sa a osoby w okresie dorastania na wegetarianizm przechodzic nie powinny zwlaszcza te z zaburzeniami odzywiania, moze to zrozumiesz jak dorosniesz dlaczego

      Usuń
  3. Jesteś pewna, że masz wystarczającą wiedzę? Przeczytałam Twoją historię, Twój młody organizm sporo przeszedł i musisz się upewnić, że dostarczysz mu wszystkiego, czego potrzebuje. Sama nie jestem wegetarianką i pewnie nigdy nie będę, ale przed podjęciem takiej decyzji przejrzałabym mnóstwo publikacji i chociażby blogów osób, które wegetarianami już są - możesz sobie taką dietą albo pomóc, albo zaszkodzić.
    Powodzenia w rozmowie z mamą, mam nadzieję, że razem cos uradzicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za troskę,a nie pochopne oskarżanie ;) czytałam wiele o tym i mój pomysł nie zrodził się z tymczasowego kaprysu. Jedzenie mięsa zaczęło mi przeszkadzać, wszystko zaczęło śmierdzieć a ja czułam się zle, a po tym jak zabaczyłam co robia zwierzętom które jemy postanowiłam że nie będe się do tego przyłączać, nie mam jednak nic do ludzi którzy jedzą mięso bo przecież każdy jest równy ! :) Myślę że mama mnie wesprze, ale jeszcze wszytko przede mną niestety, jeszcze raz bardzo dziękuje !!!!

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)