sobota, 5 lipca 2014

Nowości od Piątnicy




Truskawki to moje ulubione owoce! Zazwyczaj w jogurtach truskawkowych, truskawek nie uświadczysz a jedynie zapach i dziwny, sztuczny smak wywołany morzem dosypanej chemii.
W tym przypadku też nie ma  ich tam zbyt wiele , aczkolwiek jakbym miła porównywać klasyfikuje się całkiem dobrze.Estetyczne opakowanie z przyjemnym dla oka obrazkiem ;)Po otworzeniu jogurt nie wygląda zbyt apetycznie, ale może to wina przelewania się jogurtu w torbie z zakupami. Ma przyjemnie  intensywny zapach truskawkowy co jak dla mnie jest jego zaletą.Gęsty i kremowy, a jednak delikatny. Jak dla mnie sam wsad jest trochę za słodki, ale gdy połączy się z jogurtem jest w sam raz !!! ;)

Ocena: 9,5/10
Kcal: 117 w porcji (150 gr)
Cena : ok. 1,30 zł
Kupione:  E.Leclerc


2 komentarze:

  1. Ja tam wolę naturalny jogurt z dodatkiem prawdziwych truskawek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chciałam kupić naturalny i dodać sobie truskawek ale niestety nie było naturalnego, a chciałam spróbować więc wybrałam ten ;)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)