czwartek, 24 lipca 2014

W słoiczku :3 !!!

 Kocham masło orzechowe, najlepsze jest te domowe aczkolwiek bardzo lubię te z felixa :) i czasami je sobie kupuje(a właściwie to mama:)), a że skończyło się już to trzeba przecież jakoś wyjeść resztki !!! 

Kremowy puding kokosowo bananowy i otulające masło orzechowe, a w środku delikatna morelowa ricotta i rozpływająca się w ustach kostka milki oreo*-*


 
Przepis
 / 1 porcja/
  • 50 gr. kaszy manny
  • 200ml. mleka ( u mnie domowe kokosowe)
  • banan( znalazłam 3/4 całego w lodówce)
  • słodzidło
  • dowolne nadzienie (u mnie* morelowa ricotta i kostka milki oreo)
*ricotta zblendowana z morelą 
 
Przygotowanie:
Połowę mleka wlewamy do garnuszka i podgrzewamy, drugą  połowę mieszamy z kaszą manną i bananem mieszamy do połączenia się składników.Wlewamy powstałą masę na gotujące się mleko i mieszamy do zgęstnięcia.Połowę kaszy manny przelewamy do naczynia (lub tak jak ja słoiczka),robimy mały dołek i wkładamy nasze nadzienie, przykrywamy resztą masy i wkładamy do lodówki na całą noc. Rano można wyłożyć puding na talerz lub jeść go w słoiku :) Smacznego !!!
kokosowo bananowy puding z manny (w środku morelowa ricotta i kostka milki oreo) w słoiczku po maśle orzechowym

4 komentarze:

  1. Wygląda pysznie, u mnie też dziś pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za masłem od Felixa, ale morelowa ricotta brzmi baaardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)