środa, 10 września 2014

A na obiad keiłbasa ???

 Vege kiełbaski grilowe z papryką 
Skład: Woda, białko sojowe, olej roślinny, białko pszenne, mąka ryżowa, przyprawy naturalne, papryka, aromaty, karagen- substancja zagęszczająca, sól kuchenna, metyloceluloza-emulgator, błonnik cytrusowy, guma konjak-substancja zagęszczająca.
Opakowanie: 250g/4 kiełbaski

Wartość odżywcza w
100g:
Białko
15,7g
Węglowodany
5,6g
w tym cukry
1,9g
Tłuszcz
7,2g
w tym. nas.
0,6g
Błonnik
2,0g
sód
1,8g


Opinia:
Pierwszy raz spróbowałam jej na grilu, bardzo mi zasmakowała tak jak i moim mięsożernym kompanom z czego byłam bardzo zadowolona ;), Ich konsystęcja jej zbita co pomaga  szybko  się najeść :) Kolor jest intesywnie pomarańczowy (pewnie przez paprykę w proszku), a nuta paprykowego smaku podkręci smak nie jednego dania (na które mam pomysł). Ponadto można przyrządzić je na patelni z dodatkiem przypraw lub w piekarniku ;)
Plusy:
  • kolor 
  • zapach (lekko paprykowy)
  • smak
  • zbita konsystęcja
  • możliwości przyrządzenia
Minusy:
  • brak
ocena: 9/10

Przepis:

    • 1 vege kiełbaska kiełbaska paprykowa,
    • przyprawy do kiełbaski (u mnie czosnek,pieprz, sól i chili)
    • trochę oliwy lub oleju 
    • mieszanka warzywna (miałam chinską)
    • przyprawy do warzyw
    Przygotowanie:
    Rozgrzać oliwę/olej i usmażyć warzywa. Na drugie patelni również rozgrzać oliwę lub olej przyprawić i usmażyć. Gotowe Smaczengo ;)



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)