wtorek, 9 września 2014

Pierwsza współpraca ... Polsoja :)

Nie było mnie dość długo więc witam z powrotem,
Jakoś tak wyszło że gdy wróciłam z Grecji znajomi mojej mamy zaprosili nas do siebie czyli do Norwegi  :)
Przed wyjazdem nawiązałam współpracę z firmą Polsoja i gdy wróciłam czekała na mnie wielka paczka z różnymi smakołykami ;), i od razu się rozmarzyłam .... :)

Przez najbliższy czas będę testować produkty i przedstawiać przepisy z ich wykonaniem.
 
Nasz cel to dać Państwu produkty pełne smaku i bogate w wartości pro-zdrowotne. Nasi klienci to osoby wymagające, dla których ważna jest jakość życia, smak i zdrowie, a tak rekomendują swoje produkty producenci ;)


Pani Kasia przez którą nawiązałam współprace to tak uprzejma i komunikatywna osoba że pisanie z Nią było czysta przyjemnością :D


TOFU
PAROWKIPAROWKIWEDLINYPASZTETYwizualizacja_tort

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)