środa, 13 listopada 2013

Lody truskawkowe

Miałam ochotę na truskawki no to co trzeba coś było  tym zrobić. Przypomniałam  sobie że w lodówce mam zamrożonego banana no to trzeba by było dokupić tylko truskawki te mrożone ale jednak truskawki.No to konbinujemy teraz z lodami

              

    Są kremowe i gęste po prostu bajeczne takie jakie lubię nie trzeba ich zamrażać  wystarczy tylko wrzucić wszystkie składniki do miski czy tak jak ja do robota kuchennego i zblendować . W jednej bardzooo!! dużej porcji jest mniej niż 100 kcal mniej !!!nie maja chyba nawet 90kcal :D

Lody truskawkowe

  • truskawki ja dodałam ok.150-200gr
  •  łyżka PB2-odtłuszczone masło orzechowe mozna dodać zwykłe masło orzechowe albo nie dodawć wcale
  • łyżka kremowego serka ja dodałam emilki 0 %
  • kawałek mrożonego banana ok 20-30 gr lub więcej
  • mozna dodać trochę wody zależy jaką chcemy konsystecje :D u mnie gęsta
  • słodzik waga smaku 
Przygotowanie:
wszystko wrzucić do miski i zblendować lub do robota kuchennego :D i blendujemy !!! potem do dużegooo!! kubka lub miseczki i zajadamy same lub z dodatkami ;) BAJECZNE *-*


Doobrze łączy się z paluchem(z mojego osiedlowego sklepu) na Śniadanko :D !!!no i milką orzechową <3 *-* moje uzależnienie 

 Druga wersja lodów

  • 200gr truskawek
  • 21gr banana
  • łyżka jogurtu (u mnie truskawkowy fat free)
  • słodzik

 

przygotowanie tak samo jak wcześniej


2 komentarze:

  1. pycha!!!
    wyglądają cudownie a pewnie smakują jeszcze lepiej!!!
    aż chce się tu wracać po więcej!!!
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie chętnie zajże ;) i Macie racje pyszne !!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)