piątek, 22 listopada 2013

Placki z owocami leśnymi i bita śmietaną

Przed basenem trzeba zjeść coś dobrego ;D ( moja myśl po zwleczeniu się z łóżka ) No to co może placuszki, no bo przecież kto nie lubi placuszków zwłaszcza takich napchanych owocami,a do tego jeszcze domowa, dietetyczna bita śmietanka *-* To naprawdę świetna perspektywa na śniadanko ;)
Mam nowy aparat dzięki mamusi heh ;D Zakupiliśmy od mojego wujka który się na tym zna i ma bzika na tym punkcie po prostu, ale jego zdjęcia są już profesjonalne.Trochę mi wytłumaczył (przez 3 godziny heh ) co i jak, no i fotografuje, podoba mi się to mam nadziej że kiedyś zrobię  przynajmniej jedno zdjęcie na jego poziomie ;D

Żytnie placuszki z owocami leśnymi i bitą śmietanką

/wartość energetyczna same placki ok. 254 kcal / /Z bitą śmietanką ok.369kcal/















- 50g otrąb żytnich
- ubite białko,
- coś do posłodzenia,
- trochę mleka (około pół szklanki),
- pół łyżeczki proszku do pieczenia.
-50g-60g owoców leśnych (u mnie mrożone),lub inne owoce które macie pod ręką ;D
-bita śmietanka *-*

Przygotowanie:
Mieszamy wszystkie składniki oprócz białka, które (ubite) dodajemy na sam koniec, delikatnie mieszając. Smażymy na suchej (lub lekko natłuszczonej patelni, posmarowanej olejem na ręczniku papierowym,ale ja smażyłam bez i nie przywierały :D ) W między czasie przygotowujemy bitą śmietankę. Mi wyszło 8 placuszków




Jak zwykle ciekawy co tam wyprawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)