piątek, 7 lutego 2014

Cynamonwe jabłka (z makaronem)



Śniadanie dla dwojga <3
wartość energetyczna:

Makaron pełnoziarnisty z jabłkiem i cynamonem po miodowo waniliowym twarożkiem


 Przepis z Tasty breakfast (1 porcja)
  •  50 gr. makaronu (u mnie pełnoziarnisty pene),
  • 1 jabłko,
  • 1 zółtko,
  • 170 gr. twarogu (u mnie emilka 0%),
  •  słodzidło,
  • ekstrakt waniliowy.
Przygotowanie

Makaron ugotować al dente w osolonej wodzie.
Jabłko obrać i pokroić w kostkę, wymieszać z cynamonem i makaronem. Przełożyć do natłuszczonej (ja nie natłuszczałam ale zależy jaką macie kokilkę) kokilki i docisnąć jak najbardziej do dna.
Twaróg zblendować z żółtkiem i cukrem na gładką masę, przykryć nią makaron. Zapiekać 35-40 minut w 180*.





 Śniadanko zjedzone z mamą <3 i takie lubię najbardziej.Uwielbiam piątki mogę wstać pózniej a mam czas na zrobienie trochę bardziej czasochłonnego śniadania.Wstawić wypiek do piekarnika a sama wrócić do łóżka :)

A na obiad kasza gryczana z mieszanką owoców morza (z biedronki) i miksem hińskich warzyw :) Smaczne,szybkie i sycące. Zjedzone także w towarzystwie mamy :) PS. Kto dziś ogląda czerwonego kapturka :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)