czwartek, 30 stycznia 2014

KREM TRUSKAWKOWY

No bo kto nie lubi zanurzyć łyżeczki w pysznym różowym ciepłym albo schłodzonym kremie nie takim który smaruje się kanapki (np. nutella :)) lub dodaje do owsianki.
Tylko takim który można zjeść w całości doznając uczuć których nie da się opisać ...<3
To takie szybkie i proste a mogę  zagwarantować że zostanie na liście twoich ulubionych śniadań :)
 

Śniadaniowy krem truskawkowy w słoiczku z resztkami masła orzechowego

Śniadaniowy Strawberry Curd
(1 porcja) przepis z Śniadanie Wege Futrzaka
+ moje małe zmiany 
  • Szklanka musu truskawkowego (ja rozgotowałam truskawki w kąpieli wodnej i wyszło tak samo :) u mnie mrożone,
  • Słodzidło,
  • 1 jajko,
  • 1 łyżeczka mąki ziemniaczanej + 4 łyżki wody do rozmieszania,
  • *łyżka masła nie dodałam :).
Przygotowanie:
Truskawkowy mus zagotowujemy ze słodzidłem i *masłem.
Dodajemy rozbełtanej jajko cały czas mieszając intensywnie (!!! ) , żeby sie jajecznica nie zrobiła :).
Następnie dodajemy rozmieszana mąkę ziemniaczaną, cały czas mieszamy i gotujemy ok. min.
Można schłodzić w lodówce lub zrobić poprzedniego dnia a rano cieszyć się truskawkową słodyczą kremu:)lub jeść na ciepło lub tak jak ja wlać do słoiczka z resztkami masła orzechowego to była bajka... płynnej mało orzechowe czyli dwa kremy na raz *-* .





 A przy delektowaniu się smakiem czytałam bardzo fajna książkę ,,W Dżungli podświadomości"
Naprawdę polecam (!) Każdy z nas ma problemy  kompleksy itp. !  Ta książka udowadnia że wszystko jest w twojej podświadomości krótki opis na książce :To co myślisz i to co robisz, czy jesteś zdrowy czy chory, czy jesteś szczęśliwy czy nie - to wszystko zależy od twojej podświadomości.
A ja ci wyjaśnię jak to działa i jak to można zmienić.
Beata Pawlikowska.
 Ale z resztą zapraszam do lektury naprawdę nie pożałujecie !!!




2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)