czwartek, 27 marca 2014

Kilka słów o Nutridtinku

Nutridrink czyli inaczej i dosadnie pożywienie dla chodzących truposzy.
 Jeśli o nim nie słyszeliście to dobrze, znaczy to tyle że ani 
Wy ani Twoi bliscy nie mieli problemów
 z odżywianiem lub niedoborem składników odżywczych.

 Bo Nutridrink to wysokoenergetyczny magiczny preparat odżywczy  przeznaczony do picia. Zawiera wszystkie niezbędne składniki odżywcze w odpowiednich proporcjach: białko, tłuszcze, węglowodany oraz komplet witamin i minerałów. Jego zaletą (dla niektórych wręcz przeciwnie) jest to, że w małej objętości dostarcza dużo energii i wszystkie niezbędne składniki odżywcze. 


Kiedy byłam hospitalizowana wypijałam
 takie 2 dziennie wbrew mojej woli,
 lecz dla mojego dobra, choć wtedy nie za obchodziło mnie moje dobro.

 Jedna buteleczka 200ml to 300 kcal (o-0 300 kcal !!!) a kosztuje - wandalizm 6.99 zł, choć wcześniej był jeszcze droższe *-*

 Niestety znów muszę pić ten ,,magiczny napój,, na początku bulwers i złość(który trwa nadal a najbardziej kiedy muszę to pić no przecież 300 kcal)  to nie ja się na to zdecydowałam , nie radze sobie z chorobą (muszę to przyznać) więc Ci którzy są za mnie odpowiedzialni podjęli decyzję za mnie.

 Jest tłuściutkie, słodkie i gęste ( j rozrabiam z wodą) smakowe mleczko z rureczką w prezencie (z tego wszystkiego ona podaba mi się najbardziej). Nie tuczy a odżywia abyśmy byli sprawni młodzi i piękni ;) Jest wiele smaków i rodzai.
 Dostępne smaki:
  • truskawkowy
  • czekoladowy
  • waniliowy
  • owoce tropikalne
  • neutralny
 a Co pisze producent :


Dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego.
Klinicznie wolny od laktozy. Produkt bezglutenowy. Dieta kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna. Do postępowania dietetycznego w przypadku niedożywienia związanego z chorobą.
Zalecane spożycie: 
 Nutridrink może być stosowany jako jedyne źródło pożywienia (5-7 opakowań) lub jako uzupełnienie diety naturalnej (do 3 opakowań na dobę).
Sposób użycia: 
 Produkt gotowy do spożycia, przeznaczony do picia. Najlepiej podawać schłodzony(szczególnie w gotowanej owsiance... :D).
Dobrze wstrząsnąć przed użyciem.
Skład:
W 100ml preparatu: białko 10 g, węglowodany 15,6 g w tym: cukry 7,9 g, laktoza 3,2 g; tłuszcz 5,3 g w tym kwasy nasycone 0,6 g; składniki mineralne: Na 50 mg, K 200 mg, Cl 83 mg, Ca 280 mg, P 195 mg, Mg 40 mg, Fe 2,1 mg, Zn 1,6 mg, Cu 338 µg, Mn 0,63 mg, F 0,19 mg, Mo 19 µg, Se 11 µg, I 25 µg; witaminy: witamina A 188 µg, witamina D3 1,3 µg, witamina E 2,3 mg, witamina K 10 µg, tiamina 0,28 mg, ryboflawina 0,31 mg, niacyna 3,4 mg, kwas pantotenowy 1 mg, witamina B6 0,33 mg, kwas foliowy 50 µg, witamina B12 0,70 µg, biotyna 7,5 µg, witamina C 19 mg; cholina 69 mg, osmolarność: 470 mOsml/l.
Chcesz wiedzieć więcej wejdz na(klick)

5 komentarzy:

  1. Mogą zadać nieosobiste pytanie? Skoro wiesz ze musisz przytyc to czemu nie odzywiasz sie chociaz pelno kalorycznymi produktami zamiast tych marnych odchudzonych zamiennikow ktore tu podajesz?
    It doesn't make sense...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odchudzone jedzenie zamiast pełnotłustego, małe porcje itp. To lepsze niz sztuczne odzywki chociaz akurat Nutridrink jest bardzo dobry i pomocny w odbudowie masy mięsniowej i odżywieniu organizmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie do końca możesz pisać o tym jak wygląda mój jadłospis i jak się odżywiam czy jem pełnowartościowa bo chyba to miałaś/miałeś na myśli pisząc pełnotłusto i nie stosuje żadnych sztucznych odżywek.Jem i staram się ale nie zawsze mi wychodzi.

      Usuń
  3. if so... akurat Nutridrinki są w tej sytuacji chyba jednym z najlepszych rozwiazan ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)