piątek, 2 maja 2014

Piątkowe comfort food

Uwielbiam tą chałkę puszysta , pomarańczowa a do tego pełnoziarnista :3 ;) A mowa oczywiście o chałce dyniowej z pomysłu Roksanki
Tym razem oprócz mąki pełnoziarnistej  dodałam kukurydzianą (zamiast pszennej) bo bardzo lubię jej specyficzny posmak ;)Podałam z dżemorem truskawkowym twarożkiem i jagodami (zatęskniłam za owocami letnimi więc nie mogłam się powstrzymać i kupiłam mrożone jagódki)

Pełnoziarnista chałka dyniowa z dżemem truskawkowym,twarożkiem z jagodami
 Sukces
jest jak jako,które gotuje się
 w garnku na twardo
jeśli jesteś niecierpliwy
i zbyt szybko rozbijesz skorupkę,
jajko się rozleje
i zostanie po nim tylko 
mokra plama
 Jeżeli chcesz odnieść trwały sukces,
który przyniesie ci 
szczęście i satysfakcję,
zostaw jajko w spokoju
niech się gotuje
tak długo, aż będzie gotowe
a tym w tym czasie
zajmij się
 pieczeniem grzanek
cytat B.Pawlikowskiej





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)