niedziela, 1 czerwca 2014

Jak dobrze być dzieckiem

 Dziś 1 czerwiec Dzień Dziecka , brzmi super prawda ....?!  Każdy był kiedyś mały i ten dzień był dla każdego wyjątkowy  ja mam to szczęście i jeszcze zaliczam się do dzieci choć już 14 - tka na karku i dla mnie ten dzień właśnie taki jest wyjątkowy i szczególny.To właśnie w tym dniu uświadamiam sobie że nigdy nie chcę być dorosła może to dziwne, ale  nigdy nie powiedziała bym że chcę być dorosła co prawda wiem że to i tak nastąpi ale jakoś tak dobrze mi tak jak jest i mogło by się nie zmieniać :D Mam jedno marzenie jak będę ,,dorosła,, to wyjadę do Anglii albo jeszcze lepiej do Japonii albo jeszcze gdzie indziej :) A truskawki już za 5,50 zł :D !!!
Życzę wszystkim miłego Dnia dziecka ,nawet tym dużym dzieciom :D !!!
Super śniadanko na dzień dziecka

Polskie truskawki i czereśnie


Po prawej kanapka z twarogiem pomidorkiem i szczyprem po lewej z twarożkiem domową czekosliwką i mlekiem z tubki



A to ja na koniku ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)