niedziela, 11 maja 2014

Drożdżówka tylko dla mnie

 Pada deszcz, jest szaro i jakoś tak przygnębiająco, więc nie ma to jak poprawić sobie humor egoistycznym śniadankiem.
Jednoporcjowa drożdżówka nadziana twarogiem truskawkami i jagodami
   Przepis
z poranne inspiracje + moje małe zmiany
    
        /1 porcja/
  -35 gr.mąki przennej
  -25 gr. maki żytniej
  -10 gr. świeżych drożdży
  -50 ml. letniej wody
  - 1 łyżeczka/łyżka cukru (u mnie cukier puder trzcinowy)
  - twaróg rozgnieciony z dodatkiem słodzika/syropu klonowego/miodu/i odrobiną mleka (u mnie domowe kokosowe)
   - dowolne owoce u mnie truskawki i jagódki

Przygotowanie
Mąki, drożdże,wodę,cukier wymieszać.Wyrobić ciasto i odstawić w ciepłe miejsce do wyrośnięcia  na ok.10min. W tym czasie zrobić twarożek.Foremkę dokładnie wysmarować masłem i wyłożyć połowę ciasta.Nadziać twarogiem, owocami i przykryć drugą połową ciasta.Z wierzchy posmarować odrobiną masła.Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C przez 15-20 min.Smaczngo



Świat 
jest dobry dla tych,
którzy patrzą na niego
<3<3<3
dobrymi oczami
Uśmiechnij się  :) cytat B.Pawlikowska




1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)