piątek, 8 listopada 2013

Owsianka dynianka

Owsianka dynianka  Trochę bałam się tego co będę jeść u mojej cioci, ale okazało się że ma i słodzik  i różne rzeczy które ja zazwyczaj jem , a nawet wagę :D . Kupiliśmy też dynie no bo to przecież halowen więc tak oto zrodził sie pomysł na dynianke:D 

Przepis na dynianke

1 Porcja \wartość energetyczna bez dodatków 225kcal( z mlekiem sojowy)\

  • 5 łyżek płatków owsianych 
  • szklanka wody
  • 100 ml mleka ja użyłam napoju sojowego alpro (naprawdę dobry a w 200 ml ma tylko 26 kcal)
  • 100 gr pure dyniowego lub pokrojonej na kawałki dyni 
  • + dodatki ja banan , truskawki ,masło orzechowe dużo masła orzechowego (lubię masło orzechowe mmm :D) . Zapomniałam jeszcze jakieś słodzidło ;)
 Przygotowanie :
Płatki zalać wodą dodać słodzik i dynie wstawić na gaz i gotować gdy już się troche pogotuje dodać mleko. Gotować do uzyskania odpowiedniej konsystęcji (dość gęsta) .Przelać do naczynia i podawać z czym kto lubi ;)




 Owsianka przypadł tez do gustu Nince 8 miesięcznej córeczce moje cioci Kocham tego szkraba !!! :)
 Obawiałam się tego co będe jseśc ale okazało się że jeżeli chodzi o produkty to w Angli jest o wiele więcej fajnych (zdrowych) produktów zdziwiłam się ponieważ tam serek wiejski w 100 gr ma tylko 66kcal to nieprawdopodobne a jest o wiele smaczniejszy od polskiego ma o wiele większe ziarna twarogowe i gęściejszą śmietankę :) Produkty alpro które bardzo lubie są tam o wiele tańsze desreki są z 1 funta czyli na polskie ok 5 zł za opakowanie 4 deserki a w polsce za jeden desrek trzaba zapłacić ok 3,20zł  Jest po prostu zachwycona Anglią pod każdym względem byłam tam juz na ostatnich wakacjach jeszcze przed chorobą :D



Kilka propozycji podania































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)