sobota, 4 stycznia 2014

Scrambled eggs with banana - Jajecznica z bananem ...?

Wiadomo jajecznica zawsze pozostanie jajecznicą
 i nie ma w tym nic złego :)

Ale gdy człowiek wstaje z łóżka i czuć zapach tradycyjnej mieszanki jajecznej , i już nie ma mowy żeby coś innego mogło poskromić łasuchowe podniebienie.
 Trzeba zrobić tak jak nasz kochany KUBUŚ PUCHATEK "myśl, myśl, myśl" i nagle do głowy przychodzi coś za co mogą posadzić w celi dla śniadaniowych obżartuchów :D mi się jednak udało bo spróbowali mojej jajecznicy i mnie wypuścili, heh niestety zjedli wszystko i musiałam zrobić sobie drugą porcję :)
Jajecznica z bananem + jabłko i Weight Watchers Bagels <3


Jajecznica z bananem

  • 2 średnie jajka 
  • pol banana
  • szczypta soli
  • trochę pieprzu 
  • 1 tabletka słodzika
  • *inne przyprawy 
    Przygotowanie;
    Jajka wbij do miski dodaj sol , pieprz * inne przyprawy i rozbełtaj.
    Banana pokrój w kostkę i wrzuć na rozgrzana patelnie, dodaj jedna tabletkę słodziku lub więcej ale banan i tak jest słodki ;).
    Nasteępnie dodaj mieszankę jajeczna , smażymy aż do powstania jajecznicy ;)


    Bajgle (takie fajne bułeczki z dziurką w środku :D) zakupiłam w TESCO ale niestety angielskim :(
    Byłam ciekawa smaku bo jest to pieczywo o obniżinej zawatości tłuszczu co za tym też idzie kaloryczności .
    No więc swojego pierwszego bajgla włożyłam na minutkę do piekarnika , ale bez tej czynności smak jest taki sam :)
    Byłam pewna że będzie to jakieś mdłe rozwalające się w ręce pieczywo, ale okazało się mięciutkie, puszyste i pachnące a w smaku podobne do mlecznej bułki ale to nie to samo :) nie jestem w stanie opisać smaku ale się zakochałam, oczywiście lepiej jest zrobić je w domu  ale przecież nie zawsze jest na to czas więc jeżeli będziecie za granicą odwiedcie  tesco :) jak nie dla tych bajgli to dla ciabatty pomidorowej która smakuje jak pizza :) ją dostaniecie świeża a nie w opakowaniu ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)