czwartek, 10 kwietnia 2014

Pierwsze starcie z Homarem

Co tu dużo mówić Homar smakuje bosko;D!Ale niestety nie prędko ponownie zagości na moim stole, jest skandal nie drogi. Wyhaczyłyśmy skorupiaka z mamą w lidlu i postanowiłyśmy spróbować.Ten sposób przygotowanie należy do najprostszych(a jakże smacznych). Nie może się nie udać ;) !!! Homar z lidla wystarczył tylko na jedną porcję więc mama skubnęła tylko  kawałeczek (kochana)


Pan Homar w całej okazałości





No to kroimy
 Składniki:
   (1 porcja)
  • 1 rozmrożony homar,
  • łyżeczka czubata miękkiego masła,
  • ząbek czosnku (użyłam w proszku bo nie miałam świeżego),
  • pietruszka,
  • trochę chili (u mnie w płatkach),
  • sól,pieprz,
Przygotowanie:
Homara rozparcelować (polecam filmik youtube )
Mięso z homara umieścić na pancerzu. Masło wymieszać z pozostałymi składnikami i posmarować mięso. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 
stopni C, piec ok. 20/25 min. Podałam z tostami francuskimi z bułki z dynią,warzywami i posypałam świeżym szczypiorkiem. Smacznego !!!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny,każdy komentarz mile widziany.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, nie krytykuję każdy ma prawo marzyć inaczej ;)